Тестирование

Предварительная запись

Тестирование обязательно проводится по предварительной записи, чтобы минимизировать появление очередей либо простоев специалистов.

Как проходит тестирование

Тестирования проводится в отдельном помещении – компьютерном классе. На время тестирования ребята и их родители находятся отдельно. Ребята получают вводный инструктаж у администратора, затем отправляются в компьютерный класс для самостоятельного прохождения компьютерного теста. Во время тестирования запрещается: отвечать на вопросы методики в присутствии родителей, переговариваться с другими ребятами, самовольно покидать рабочее место без разрешения администратора, пользоваться мобильным телефоном.

Инструкции к тесту

Тексты инструкций появляются для тестируемого на мониторе ПК перед каждым блоком «Профориентатора-UA». Тест включает в себя различные вопросы: это и решение задач, и выбор наиболее привлекательных альтернатив, оценка объектов по заданным параметрам, выбор вариантов поведения в тех или иных ситуациях. Первый и третий блоки предъявляются без ограничения времени, на выполнение второго блока (субтест на способности) отводится 40 минут. На выполнение всех заданий (всего теста) уходит в среднем около 60 мин.

Индивидуальная консультация по результатам теста "Профориентатор-UA"

После обработки результаты (распечатка) теста администратором передаются специалисту, и администратор приглашает школьников вместе с родителями на индивидуальную профориентационную консультацию. Эффективность тестирования достигается в процессе индивидуального консультирования психолога по результатам тестирования с учетом ваших индивидуальных особенностей. На выходе клиенты обычно заполняют бланк «обратной связи» (выражают свое мнение о качестве услуги). Подробнее о том, как проходит индивидуальная консультация

После прохождения тестирования Вы получаете результат теста в печатном виде, который содержит: 

  • - шкальний профіль, що відображає інтереси, здібності, особистісні якості;
  • - діаграму рекомендованих профільних класів;
  • - перелік сучасних професій, рекомендованих відповідно до інтересів, здібностей, особистості та загальний (інтегральний) список професій;
  • - перелік предметів ЗНО відповідно до кожної рекомендованої професії;
  • - текстову інтерпретацію за всіма показниками шкального профілю;
  • - рекомендації щодо розвитку та підбір тренінгових програм.

Пример результата  теста "ПРОФОРІЄНТАТОР-UA" (ua)

  • Учасник тестування: Приклад 1
  • Вік: 10 клас
  • Стать: жіноча
Шкальний профіль

Рекомендовані класи

Сходные профили по блокам

Сходные профили к блоку: ІНТЕРЕСИ

Название профиля Коэфф. сходства
Інженер – технолог (поліграфія) Укр. мова та літ., мат., фіз. або хім. 0,84
Логіст Укр. мова та літ., мат., гео. або хім. 0,82
Сервісний інженер Укр. мова та літ., фіз., мат. або хім. 0,8
Технолог легкої промисловості Укр. мова та літ., мат., хім. або біо. 0,8
Рієлтор Укр. мова та літ., гео., іст.Укр. або мат. 0,79
Фотограф, відеооператор Укр. мова та літ., хім., творчий конкурс (фотомистецтво)/ Укр. мова та літ., іст. Укр., творчий конкурс (кіно-, телемистецтво) 0,79
Звукорежисер Укр. мова та літ., іст. Укр., творчий конкурс 0,76
Інженер - будівельник Укр. мова та літ., мат., фіз. або хім. 0,76
Менеджер на виробництві Укр. мова та літ., мат., гео. або іноз. мова 0,76
Митник Укр. мова та літ., мат., гео. або хім. 0,76
Верстальник Укр. мова та літ., мат., фіз. або хім. 0,74
Машиніст електропоїзда На базі професійно-технічних училищ і коледжів 0,74

Сходные профили к блоку: ІНТЕРЕСИ

Название профиля Коэфф. сходства
Працівник банку Укр. мова та літ., мат., iст.Укр. або гео. 0,75
Інформаційні системи в економічній сфері Укр. мова та літ., мат., фіз. або іноз. мова 0,73
Економіст Укр. мова та літ., мат., іст. Укр. або гео. 0,72
Програміст Укр. мова та літ., мат., фіз. або іноз. мова 0,65
Аудитор Укр. мова та літ., мат., iст.Укр. або гео. 0,63
Податковий інспектор Укр. мова та літ., мат., іст. Укр. або гео. 0,58
Бухгалтер Укр. мова та літ., мат., іст.Укр або. гео. 0,57
Інженер з якості Укр. мова та літ., мат., фіз. або хім. 0,56
Соціолог-статист Укр. мова та літ., іст. Укр., іноз. мова або мат. 0,56
Фінансовий аналітик Укр. мова та літ., мат., іст. Укр. або гео. 0,56
Авіадиспетчер Укр. мова та літ., мат., іноз. мова або фіз. 0,56
Комерція (торговельна справа) Укр. мова та літ., мат., гео. або хім. 0,54

Сходные профили к блоку: ОСОБИСТІСТЬ

Название профиля Коэфф. сходства
Ювелір Укр. мова та літ., іст. Укр., творчий конкурс 0,96
Механік автосервісу Укр. мова та літ., мат., фіз. або хім. 0,92
Фізик, біофізик Укр. мова та літ., фіз., мат. або хiм. 0,92
Менеджер з продажу Укр. мова та літ., мат., гео. або хім. 0,92
Зв’язки з громадськістю, PR Укр. мова та літ., іст.Укр., іноз. мова. або гео. 0,9
Бренд-менеджер Укр. мова та літ., мат., гео. або iст.Укр 0,9
Геолог, гірничий інженер Укр. мова та літ., мат., гео. або фіз. (геолог) / Укр. мова та літ., мат., фіз або гео. (гірничий інженер) 0,9
Друкар На базі професійно-технічних училищ і коледжів 0,89
Менеджер з реклами Укр. мова та літ., мат., іст. Укр. або гео. 0,87
Архітектура, дизайнер інтер’єру Укр. мова та літ., мат., творчий конкурс (архітектура)/ Укр. мова та літ., iст.Укр., творчий конкурс (дизайн) 0,86
Журналіст Укр. мова та літ., іноз. мова або рос. мова, творчий конкурс 0,86
Менеджер-підприємець Укр. мова та літ., мат., гео. або іноз. мова 0,85

Сходные профили по всем шкалам

Название профиля Коэфф. сходства
Інформаційні системи в економічній сфері Укр. мова та літ., мат., фіз. або іноз. мова 0,69
Логіст Укр. мова та літ., мат., гео. або хім. 0,67
Сервісний інженер Укр. мова та літ., фіз., мат. або хім. 0,67
Працівник банку Укр. мова та літ., мат., iст.Укр. або гео. 0,66
Менеджер на виробництві Укр. мова та літ., мат., гео. або іноз. мова 0,66
Економіст Укр. мова та літ., мат., іст. Укр. або гео. 0,66
Рієлтор Укр. мова та літ., гео., іст.Укр. або мат. 0,65
Аудитор Укр. мова та літ., мат., iст.Укр. або гео. 0,64
Комерція (торговельна справа) Укр. мова та літ., мат., гео. або хім. 0,64
Програміст Укр. мова та літ., мат., фіз. або іноз. мова 0,64
Експертиза управління нерухомістю Укр. мова та літ., гео., іст. Укр. або мат. 0,64
Інженер – технолог (поліграфія) Укр. мова та літ., мат., фіз. або хім. 0,63

Увага!!! Примітка: Для отримання актуальної інформації щодо переліку конкурсних предметів ЗНО необхідно звернутися до приймальної комісії вишу, який Вас цікавить.

Блок "Інтереси"
ТЕХНІКА(+)

У Вас є певний інтерес до роботи з технічними системами, речовими об’єктами, матеріалами, видами енергій. Це означає, що Вам, швидше за все, сподобається одна з професій, пов’язаних з ОБРОБКОЮ й ВИКОРИСТАННЯМ МЕТАЛУ, складанням, монтажем машин, приладів, обладнання (слюсар, збірник, машиніст, інженер-технолог); РЕМОНТОМ, НАЛАГОДЖУВАННЯМ, обслуговуванням МЕХАНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ, машин, транспортних засобів (слюсар-ремонтник, механік-налаштувальник, інженер-механік, оператор лінії з виробництва хімічних реактивів); МОНТАЖЕМ, РЕМОНТОМ БУДІВЕЛЬ та споруд, конструкцій (інженер-будівельник, архітектор, технолог будівельних матеріалів, покрівельник, бетонник, такелажник); МОНТАЖЕМ, ЗБІРКОЮ та використанням ЕЛЕКТРО-, РАДІО- й ЕЛЕКТРОННОГО ОБЛАДНАННЯ, приладів, апаратів (складальник мікросхем, годинників, майстер із ремонту відеоапаратури, електромонтажник освітлювальних мереж, слюсар-електрик, інженер електронної техніки, інженер-технолог телекомунікаційних систем, інженер зв’язку); із застосуванням ПІДЙОМНИХ, ТРАНСПОРТНИХ засобів, управління ними (водій автомобіля, машиніст, лоцман, диспетчер польотів, пілот, інженер шляхів сполучення). Для прийняття остаточного рішення щодо вибору професії ознайомтеся детальніше з різноманітною технікою, приладами, виробництвом. Пам’ятайте, що робота з технікою вимагає від робітника високого рівня розвитку наочно-образного мислення, просторової уяви, технічної обізнаності, добрих рухових навичок, спритності, зорово-моторної координації.

НАУКА(-)

Вас не цікавить наука, глибокі пізнання й аналіз інформації. Напевно, Вам варто обирати професії, чітко зорієнтовані на практику, де визначені робочі дії та не потрібно відслідковувати нововведення й упровадження нових розробок, читати багато різноманітної літератури.

МИСТЕЦТВО(+/-)

Ви маєте певний інтерес до сфери мистецтва, творчого самовираження. У своїй професійній діяльності Ви можете так чи інакше стикатися зі світом мистецтва. Ви можете брати участь у створенні художніх образів (за зразком), можете аналізувати й критикувати створене іншими, можете забезпечити умови для створення (і демонстрації) художніх образів з іншими людьми. Художні образи – це не тільки картини й скульптури, що демонструються в музеях, але й усе, що прикрашає наше життя, побут, одяг, рекламні плакати, музичні заставки на радіо. Для роботи з мистецтвом вимагається емоційність, розвиток уяви, добрий слух чи зір, образне мислення.

СПІЛКУВАННЯ(+/-)

Ви маєте певний (але не яскраво виражений) інтерес до професій, пов’язаних з активним спілкуванням із людьми. Ці професії спрямовані на управління виробництвом, людьми, колективами (менеджер з персоналу), навчання й виховання людей, організацію дитячих колективів, професійну підготовку (викладач); обслуговування: матеріально-побутове та торгове (перукар, менеджер з туризму), медичне та соціальне (психолог, лікар), інформаційне (журналіст, юрист). Але ці професії вимагають розвитку комунікативних навичок, уміння розуміти стан людей, мати вплив на інших, проявляти витримку, спокій і доброзичливість, необхідні мовленнєві здібності. Подумайте, чи готові Ви працювати на користь людям у будь-яку погоду, повсякчас і за будь-яких умов?

БІЗНЕС(+/-)

Вас цікавлять сфера бізнесу, економіка й менеджмент, управління (планування, організація, контроль). Дану зацікавленість варто розглядати як таку, що визначає особливості «процесу» праці (такі, як невизначені умови, ризик, підвищені вимоги до ерудиції, постійне підвищення кваліфікації). Вам цікава робота в галузях професійної діяльності, що динамічно розвиваються. Предметний зміст діяльності (з «чим» або «ким» працювати – з машинами, людьми, знаками і т. п.) визначається співвідношенням інших інтересів.

ЗНАК(+/-)

Ви продемонструвалі певній інтерес до знакових систем. Він об’єднує професії, пов’язані з текстами (упорядкування, ведення записів, пошук, аналіз та переробка інформації, накопичення та збереження різного роду відомостей) або цифрами, формулами, таблицями, кресленнями, схемами (кодування, схематизація, розрахунки). До типу «Людина-Знак» належать як гуманітарні, так і технічні професії (це, в першу чергу, залежить від інших яскраво виражених інтересів), головне – це Ваше стерпне ставлення до роботи, яка багатьом здається нудною й монотонною з паперами, цифрами, текстами, документами. Але цей інтерес не настільки великий, щоб остаточно поринути в світ знаків. Подумайте, можливо, знакові системи «сухуваті» для Вас?

ПРИРОДА(+/-)

Ви продемонстрували невелику зацікавленість природою, проте вона не настільки висока, щоб обрати основним видом своєї діяльності роботу з тваринами, рослинами, у сфері медицини, хімії або екології. Можливо, Вам просто не вистачає інформації про ці сфери, щоб чітко визначитись із наявністю чи відсутністю покликання до таких професій. Якщо ж інформації достатньо, краще реалізувати інтерес до природи за межами своєї професійної діяльності або на дозвіллі.

РИЗИК(+)

Ви – людина достатньо ризикова. Можливо, Вам подобаються професії, пов’язані з фізичною активністю й ризиком для життя (охоронець, пожежник, каскадер, льотчик, артист цирку, офіцер-військовослужбовець, спортсмен). Вам до вподоби перебувати в екстремальних умовах (геолог, лікар швидкої допомоги); відчувати гостроту емоцій (журналіст, слідчий); приймати рішення в умовах невизначеності (брокер, підприємець, продюсер). Якщо Ви також виявляєте інтерес до техніки, Ви будете гарним технологом на важкому виробництві (енергетика, хімічна промисловість, машинобудування, будівництво). Проте подумайте: чи хотіли б Ви робити ризик постійним атрибутом роботи, можливо, Вам достатньо буде реалізувати свій потяг до ризику в хобі та на дозвіллі?

БЛОК "ОСОБИСТІСТЬ"
Середній бал за шкалою "АКТИВНІСТЬ"

Це означає помірну комунікабельність та життєрадісність, середню схильність до ризику. Вам, швидше за все, дуже не комфортно в професіях, котрі вимагають постійної, підвищеної активності, мобілізації (журналіст, менеджер з продажу, актор). Проте Ви й не настільки сором’язливі, щоб відмовитися від професій, які передбачають активну взаємодію з людьми. Ваша сильна сторона – уміння поєднувати спокій, усамітнену діяльність та активну взаємодію зі світом.

Середній бал за шкалою "ЗГОДА"

Середня орієнтація на кооперацію, помірна здатність до співчуття. У деяких ситуаціях проявляється певний індивідуалізм, схильність покладатися на себе, недовірливість. Ви здатні працювати в команді, не почуваючи себе пригніченим. Однак у тих професіях, де потрібна особлива твердість і незалежність, чи навпаки, надмірний альтруїзм та чуйність, Ви можете відчувати себе не зовсім комфортно.

САМОКОНТРОЛЬ (-)

Вам властива деяка імпульсивність дій, схильність до «творчого безладу» в справах і думках. Зазвичай, Ви дієте імпульсивно, оскільки Вам нецікаво жити за планом. Ви більше цінуєте в житті сюрпризи та імпровізацію. Це, безумовно, цінна якість для представників творчих професій, діячів сфери мистецтва, а також при роботі в умовах невизначеності. Проте галузі, які вимагають точності, оперативності, охайності, дисциплінованості, відповідальності (інженер, юрист, економіст, програміст), швидше за все, будуть здаватися Вам сухими, одноманітними та вимагатимуть більшого напруження.

Середній бал за шкалою "ЕМОЦІЙНА СТАБІЛЬНІСТЬ"

Середній ступінь урівноваженості, упевненості в своїх силах. Інколи проявляється неспокій та тривожність, але в межах розумного, що не знижує загального рівня працездатності й пристосованості. Варто обережно ставитися до вибору професій, пов’язаних з роботою в екстремальних умовах (чи умовах небезпеки для життя), які вимагають миттєвої чи довготривалої мобілізації.

БЛОК "ЗДІБНОСТІ"
ОБЧИСЛЕННЯ(+)

Рівень Ваших обчислювальних здібностей вищий за середній. Ви вмієте працювати з числами, виконувати розрахунки, аналізувати закономірності в числових рядах. Цей результат, мабуть, відображає Ваші успіхи в навчанні чи у професійній діяльності. Якщо Ви й надалі займатиметеся математичними науками, Ви подужаєте професії, де математика активно використовується (технічні професії, програмування, математика, економіка). Також не забудьте про необхідність розвивати й логічні здібності.

ЛЕКСИКА(++)

Ви відрізняєтесь широтою, різноманітністю та багатством словникового запасу. Можна порадити Вам орієнтуватися на гуманітарні та соціальні науки: вивчення мов, лінгвістику, філософію, юриспруденцію, журналістику, психологію. З іншого боку, це не означає, що для Вас закриті економіка й навіть технічні науки. Показник із лексики – показник загальної культури людини, рівня володіння рідною мовою та можливістю підбирати слова в спілкуванні з абсолютно різними людьми.

ЕРУДИЦІЯ(--)

Ви виявили невисокий рівень ерудиції. Можливо, Ви несерйозно поставилися до тестування. Якщо Ви все ж намагались виявити всі свої знання при вирішенні цих задач, то можна стверджувати, що у Вас не дуже широкий світогляд. Швидше за все, Ви дуже мало читаєте. Ерудиція відображає загальну обізнаність людини в різних галузях, сферах довколишньої дійсності, науці та мистецтві. Вам варто звернути увагу на читання книг енциклопедичного характеру, науково-популярних журналів, біографій відомих особистостей, перегляд пізнавальних передач та інтелектуальних шоу. На даний момент Вам можна порадити звернути увагу на опанування технічних, природничонаукових, інженерних спеціальностей, якщо Вас це цікавить.

ЗОРОВА ЛОГІКА(-)

Рівень зорової логіки у Вас нижчий за середній. Зорова логіка відображає вміння працювати з візуальною, просторовою інформацією, аналізувати малюнки, креслення, схеми. Радимо Вам орієнтуватися на ті професії, які не потребують серйозного володіння конструкторськими, креслярськими, дизайнерськими здібностями, не передбачають активної роботи з візуальною інформацією (графіки, схеми), а пропонують, наприклад, роботу з людьми, цифрами, паперами або природними об’єктами (залежно від домінуючих шкал).

АБСТРАКТНА ЛОГІКА(+)

Ваш рівень розвитку абстрактної логіки вищий за середній. Абстрактна логіка відображає здатність мислити, логічно висловлюватись, мислити на понятійному, абстрактному, а не конкретному рівні. Ви зможете реалізувати себе в галузях, де доводиться аналізувати велику кількість інформації, знаходити закономірності й протиріччя, стратегічно мислити. Взагалі, абстрактна логіка притаманна науковцям, аналітикам, дослідникам, котрі розв’язують нестандартні задачі, часто знаходять відповідь шляхом логічних міркувань.

УВАГА(++)

Ви дуже уважні. При бажанні, Ви можете сконцентруватися на виконанні завдань навіть у стресових умовах (наприклад, ситуація на екзамені чи тестування). Вам добре підійде робота копітка й монотонна, що потребує високої точності й акуратності, робота з цифрами, кресленнями (проектувальник, операціоніст, програміст, економіст); з документами (юрист, бухгалтер, менеджер); а також робота в екстремальних умовах (водій, пілот, каскадер, пожежник, рятівник).

РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРОФІЛЬНИХ НАПРЯМКІВ

Тут представлені напрямки, рекомендовані Вам в першу чергу. Кількість рекомендованих профільних напрямків може бути різною - це залежить від результатів Вашого тестування. Якщо нижче Ви не бачите опису - це означає, що за результатами тесту складно виділити домінуючі напрямки навчання.

ІНЖЕНЕРНИЙ(+)

Вам цілком підходить навчання за профілем «Інженерний». Основні предмети – фізика, математика, (допоміжні - інформатика, хімія). Інтерес до конструювання, до галузі виробництва, до роботи з реальною технікою (літаки, машини, електроніка, прилади і т. п.). Майбутні напрямки роботи – інженери, технологи, механіки в різних галузях промисловості, розробка високотехнологічних продуктів і т. п.

ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ(+)

Вам цілком підходить навчання за профілем «Фінансово-економічний». Основні предмети – економіка, математика, економічна географія, суспільствознавство (допоміжні – мови, право). Майбутні напрямки роботи – економіка, фінанси, менеджмент, маркетинг і т. п.

ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ(+)

Вам цілком підходить навчання за профілем «Інформаційно-технологічний». Основні предмети – інформатика, математика (допоміжні – фізика, іноземна мова). Майбутні напрямки роботи - сфера інформаційних технологій, нові розробки (програмування, проектування баз даних, автоматизація процесів), та прикладне використання готових програм і систем (дизайнери, верстальники, оператори і т. п.); прикладна математика.

РОЗВИТОК

Результати проходження тесту ПРОФОРІЄНТАТОР-UA (ua)

  • Учасник тестування: Приклад 1
  • Стать: жіноча
  • Вік: 10 клас
Шкальний профіль 2

Текстова інтерпретація 2

Судячи з результатів тестування, Вам необов’язково розвивати якісь психологічні якості за допомогою спеціально організованих тренінгових програм, перерахованих у тесті, тому що багато якостей знаходяться у Вас в оптимальному стані. Проте за наявності інтересу та бажання, Ви завжди самі можете обрати ту чи іншу програму, яка буде цікава для Вас своєю метою та змістом.

Отправляйте нам заявку на тестирование и консультацию

Стоимость услуги
Профессьянс (от 8 лет) 500 грн.
Профнавигатор (10-14 лет) 500 грн.
Профмастер (13-16 лет) 500 грн.
Профориентатор-UA (13-18 лет) 500 грн.
Профконсультант (22-65 лет) 520 грн.
Профкарьера-UA (20-40 лет) 540 грн.

По предварительной записи, в субботу и воскресенье тоже работаем.

Адрес нашего офиса: Украина, г. Киев, ул. Раисы Окипной, 10, этаж 2, офис 5.
Мы находимся в 5-7 минутах ходьбы от метро Левобережная. Есть удобные места для парковки автомобилей. Всем нашим клиентам предоставляет бесплатный доступ к сети Интернет (WiFi).

Схема проезда