Школярам та абітурієнтам 13 - 18 років

Школярам

"Профорієнтатор-UA" для школярів, випускників та абітурієнтів 13 - 18 років

Які питання Ви зараз собі ставите? Який тест пройти на визначення майбутньої професії? Як обрати і який саме обрати фах? Бажаєте підтвердити свій вибір професії? Хто може надати кваліфіковану підтримку?

У нашому Центрі Ви можете отримати відповідь на багато питань:

  • який обрати фах із урахуванням інтересів, здібностей та особистісних якостей;
  • як правильно визначити профільний напрямок навчання в школі;
  • як підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання;
  • продовжувати навчання в школі або вступати до коледжу чи технікуму;
  • до якого вишу піти навчатися;
  • яку обрати спеціальність і спеціалізацію у виші;
  • як правильно підібрати активізуючі й розвиваючі програми (тренінги) для подальшого особистісного розвитку.

Послуга "Профориентатор-UA" складається з: компьютерного тестування (1 година) + індивідуального консультування (1 година) + отримання результатів тесту (роздруківка). Загальний час послуги - 2 години.

Присутність батьків - обов'язкова!

Тестування

Одним із важливих етапів вибору професії є самопізнання: визначення інтересів, здібностей та індивідуальних якостей. Ми пропонуємо почати з профорієнтаційного тестування. Тест "Профорієнтатор-UA" адаптований для України.

Детальніше про тестування + зразок тесту  "Профорієнтатор-UA"

Індивідуальна консультація

Ефективність тестування досягається в процесі індивідуального консультування за результатами тесту . Отримавши кваліфіковану допомогу і поради, можна найкращим чином визначити варіанти професійних і життєвих перспектив , коригувати цілі і формувати свою власну незалежну думку .

Комплексний підхід допомагає запобігти наслідкам неправильного вибору професії.

Профорієнтаційну роботу зі школярами та батьками, випускниками та абітурієнтами ми рекомендуємо здійснювати в кілька етапів:

  • профорієнтаційне тестування та індивідуальне консультування;
  • індивідуальні заняття з молодими людьми (від 14 років);
  • профорієнтаційні інтерактивні лекції;
  • активізуючі та розвиваючі тренінги (від 14 років);
  • профорієнтаційні екскурсії;
  • професійні проби.

Для шкіл, вишів та організацій ми здійснюємо виїзну профорієнтацію.

Автономні або дистанційні версії тестових комплексів дозволяють фахівцям бути мобільними, виїздити в будь-яке місто України. Застосування сучасного, науково обґрунтованого комплексу "Профорієнтатор-UA" – один з реальних кроків у бік «Компетентісного» підходу в системі освіти.

Вартість послуг

Назва послуги Тривалість послуги Вартість послуги Знижки %

"ПРОФЕС'ЯНС"
Для школярів від 10 років та дорослих.

Профорієнтаційна активізуюча гра-консультація. Активізація інтересу учня або дорослого до професійного самовизначення.

Знайомство з світом професій. Складання "формули своєї професії".

2 години 500 грн Від 2-х школярів або з однієї родини (в один день) - 10%.

"ПРОФНАВІГАТОР"
Для школярів 10-14 років.
Вибір профілю навчання, гуртків і секцій.

2 години 500 грн Від 2-х школярів або з однієї родини (в один день) - 10%.

"ПРОФМАЙСТЕР"
Для школярів, випускників та абітурієнтів 13-16 років.
Вибір професії, профілю навчання у технікумі, коледжі, ліцеї.

2 години 500 грн Від 2-х школярів або з однієї родини (в один день) - 10%.

"ПРОФОРІЄНТАТОР-UA"
Для школярів, випускникі та абітурієнтів 13-18 років.

Вибір професії, профільного навчання, спеціальності у виші, додаткового розвитку.

2 години 500 грн Від 2-х школярів або з однієї родини (в один день) - 10%.

"ПРОФКАР'ЄРА-UA"

Кар’єрне консультування студентів, молодих і досвідчених фахівців 20 - 40 років.

Кар'єрний і професійний розвиток: визначення потенціалу, вибір професії, спеціалізації, додаткової освіти,

посадових позицій, компанії, вектора кар'єри, тренінгів.

2,5 години 540 грн Від 2-х осіб (в один день) - 10%

"ПРОФКОНСУЛЬТАНТ"

Профконсультування дорослих 22 - 65 років.

Вибір або зміна професії, отримання нової професії або додаткової освіти, вибір тренінгових програм.

2 години 520 грн Від 2-х осіб (в один день) - 10%

"ПРОФЕКСПЕРТ"
Профорієнтація за допомогою інтерактивної системи для дітей та дорослих.

Тести  "Профорієнтатор-UA", "Профкарьера-UA", "Профконсультант".

2 години 450 грн  

Кожна послуга складається з: комп’ютерного тестування (1 година) + індивідуального консультування (1 година) + отримання результатів тесту (роздруківка).

Для дітей віком до 18 років присутність батьків є обов'язковою!

Тестові комплекси «Профорієнтатор-UA» та "Профкар'єра-UA" адаптовані для України.

Тести щорічно оновлюються: відбувається перевірка якості, оновлюються норми, поповнюються списки професій, відбувається корекція банку питань. Норми розроблені для різних вікових груп.

Послуга "Профессьянс" для школярів (від 10 років) та дорослих

Послуга "Профессьянс" може допомогти:

  • глибше ознайомитись зі світом існуючих професій;
  • дізнатися, з яких чинників складається та чи інша професія й зрозуміти, що найбільш цікаво;
  • краще пізнати себе, визначити, які якості чи здібності потрібно розвивати для успішної професійної самореалізації в привабливій для учня галузі.

Як проводиться?

Профконсультування проводиться у творчій взаємодії учня й психолога.  Учень розкладає різнокольорові картки, як у пасьянсі. Звідси й назва методики - "профессьянс" (від слів "професія" і "пасьянс"). Школяр зможе скласти образ найбільш відповідної для нього професії та порівняти цей образ із характеристиками привабливих професій.

Тривалість: 1 година

Результат проходження методики "Профессьянс"

Звіт про варіанти професійної діяльності, що найбільш відповідають, та рекомендації з розвитку

Прізвище, ім’я учня(ці):
Клас: закінчив 5 клас
Вік: 12 років
Дата консультації: 25.05.13
Консультант: Каплуненко Ярина Юріївна

РЕЗУЛЬТАТИ ПОПЕРЕДНЬОЇ БЕСІДИ

Уявлення про свою майбутню професію до консультації  Цікавиться комп'ютерами, конструюванням. 
Як варіант майбутньої сфери діяльності називає медицину: у сім'ї є лікарі.
Є кілька переваг.
Більш глибоко про світ професій ще не думав.
Складнощі при вивченні мов.
Поінформованість про світ професій Мало знає про професії. Сприйняття професій швидше за зовнішніми ознаками, ніж за предметом праці.
Загальна готовність до вибору професії Думає про медицину.
Образ себе Гарна контактність, вдумливість.
Відповідальність у виконанні завдання, усвідомленість. Добре визначає свої переваги.
Самооцінка У нормі.
Яскраві особистісні риси Відповідальність, осмисленість дій, спроба пояснити вибір для себе.
Темп розумової діяльності Середній.
Ставлення до консультації Позитивне.

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ З МЕТОДИКОЮ

Першочергові
Предмети праці
Художній образ - світ мистецтва, почуття.
Суспільно-гуманітарні, соціально-політичні системи.
Система ідей, наука.
Знакові системи. Хотів би не мати справу в майбутній професійній діяльності з дітьми, дорослими, деталями; сировиною, що підлягає обробці.
Першочергові
Цілі праці
Творити, винаходити, створювати нове.
Контролювати, оцінювати,
постійно працювати над собою, бути у формі; У майбутньої професії не хотів би мати справу з обслуговуванням чого-небудь або кого-небудь;
монтажем, складанням;
переміщенням, транспортуванням.
Першочергові
Засоби праці
Комп'ютери.
Творче мислення (здатність до нестандартних дій, до власного погляду на речі).
Ручні (прості прилади, пристрої, «золоті руки»). Вважає за краще не мати справи з автоматичними (що працюють за заданими програмами) і механічними (верстати, машини або інша техніка) засобами праці.
Першочергові
Умови праці
Побутовий мікроклімат (контора, офіс, відділ, кабінет).
Відносна самостійність (приймати рішення в межах поставлених завдань).
Вишукані відносини, престижні знайомства. Вважав би за краще не працювати в екстремальних умовах (на повітрі, на воді, під водою, у шахті, у космосі та на війні); у високооплачуваних професіях, пов'язаних з важкими роботами (нервовими та моральними зарплатами); в особливих умовах - цех, лабораторія, транспортний засіб і на відкритому повітрі.
Першочергові
Особливі умови праці
Підвищена відповідальність (матеріальна, моральна, за життя інших людей).
Чайові, подарунки (можливість додаткового заробітку).
Мінімальний ризик судимості (чесна професія).
«Ідеальна формула» професії: Предмети праці: суспільно-економічні.
Соціально-політичні системи.
Цілі - творити, винаходити, створювати нове.
Засоби - голос, можливості організму.
Умови - відносна самостійність і вишукані відносини, престижні знайомства.
Особливі умови - підвищена відповідальність, чайові, подарунки; мінімальний ризик судимості
Можливі напрямки професійної діяльності та навчання: Медицина, хірургія, лікарська справа з можливістю подальшої адміністративної кар'єри.
Суспільно-гуманітарні професії: управління, політика; викладання, консультування.
Робота, пов'язана з конструюванням, складанням дрібних деталей
Рекомендації: Більше інформувати Данила про наповнення і сутність медичних спеціальностей, розвивати широку обізнаність про світ професій.
Оскільки в діяльності він вважає за краще більше орієнтуватися на самого себе, на свої власні заняття, більше розвивати інтерес до пізнання, аналізу отриманої інформації, співставлення й порівняння даних.
У майбутньому буде корисно звернути увагу на розвиток комунікативних навичок, на наявність достатнього та якісного спілкування з однолітками.
Рекомендуються заняття і вправи з розвитку логіки й просторового мислення, конструювання, збирання з деталей моделей різноманітних технічних засобів. Це дуже добре розвиває дрібну моторику рук, увагу та зорову логіку.
Буде корисно звернути увагу на більш поглиблене вивчення біології, фізики, хімії.
Профорієнтація за психодіагностичним комплексом «Профорієнтатор» відповідно до вікових норм.

Для діток 5 - 7 років рання діагностика здібностей і визначення сфери інтересів

Зараз багато шкіл, ліцеїв, гімназій висувають досить високі вимоги до рівня підготовки першокласників. Дошкільнята повинні уміти рахувати, читати, мати необхідний словниковий запас тощо. Уже з раннього дитинства ми починаємо розвивати й навчати наших дітей. Для того щоб вони могли адаптуватися до навантажень шкільних програм і нового соціального середовища, у них також повинні бути сформовані навички спілкування з однолітками та дорослими, увага, пам’ять та мислення, емоційно-вольова сфера й навчальна мотивація.

Ми рекомендуємо здійснити ранню діагностику:

  • здібностей та інтересів вашої дитини;
  • сприйняття;
  • уваги (концентрація та стійкість);
  • психомоторної сфери;
  • пам’яті та мислення;
  • словникового запасу;
  • особливостей емоційної сфери.

Рекомендації професійного психолога-психодіагноста допоможуть уникнути таких труднощів, як неуспішність, порушення поведінки, труднощі в спілкуванні та ослаблення фізичного здоров’я.

Надішліть нам заявку

За попереднім записом, в суботу та неділю теж працюємо.

Адреса нашого офісу: Україна, м. Київ, вул. Раїси Окіпної, 10, поверх 2, офіс 5.
Ми знаходимося в 5-7 хвилинах ходьби від метро Лівобережна. Є зручні місця для паркування автомобілів. Усім нашим клієнтам надаємо безкоштовний доступ до мережі Інтернет (WiFi).

Схема проїзду