Чи є навчання обов'язковим для здійснення співпраці?

Перелік питань: - чи обов’язково бути психологом для участі в цьому семінарі? - який документ видається після проходження семінару? - чи є навчання обов’язковим для здійснення співпраці? - що дає іменний сертифікат? - чи допомагаєте Ви з розміщенням у готелі на час семінару? - як можна сплатити участь у семінарі-тренінгу? - коли Ви надаєте оригінали документів для бухгалтерії? - як правильно оформити заявку на участь у семінарі, якщо їде два і більше представники від одної організації? - як можна пересвідчитися, що представника зараховано до групи? - скільки осіб в одній групі? - як можна оформити офіційний лист-запрошення?

Чи обов’язково бути психологом для участі в цьому семінарі? Ця умова ОБОВ’ЯЗКОВА для тих фахівців, котрі будуть консультувати клієнтів за результатами тестування. На дану програму ми приймаємо також учасників, що мають педагогічну освіту. Наявність кваліфікованого спеціаліста-профконсультанта – важлива умова в роботі Вашого Представництва. Проходження семінарів керівниками центрів дозволить більш поглиблено розбиратися в специфіці роботи Центру профорієнтації.

Який документ видається після проходження семінару? Після навчання та складання підсумкової атестації учасник семінару отримує сертифікат.

Чи є навчання обов’язковим для здійснення співпраці? У більшості випадків - так. Тільки після проходження навчання укладається договір між нашим Центром та Вашою організацією.

Що дає іменний сертифікат? Після навчання за іншими програмами видається іменний сертифікат, що підтверджує участь спеціаліста в семінарі та отримання знань і навичок з конкретної тематики. Іменний сертифікат видається додатково, за бажанням учасника семінару. Він підтверджує участь представника організації в конкретному семінарі-тренінгу та отримання необхідних знань і вмінь.

Чи допомагаєте Ви з розміщенням у готелі на час семінару? Ми надаємо допомогу в бронюванні номерів.

Як можна сплатити участь у семінарі-тренінгу? При отриманні анкети-заявки на участь у семінарі виписується рахунок на оплату і Вам висилається його копія.

Оплата можлива: - за безготівковим розрахунком шляхом перерахування коштів, Райфайзен Банк Аваль, на розрахунковий рахунок, до початку семінару; - готівковими коштами на семінарі, у цьому випадку також потрібно оформлення гарантійного листа.

Коли Ви надаєте оригінали документів для бухгалтерії? Звичайно, оригінали всіх документів, котрі Ви повинні надати в бухгалтерію, ми видаємо в перший день семінару. Ви отримуєте пакет бухгалтерських документів: оригінал рахунка, договір та акт виконаних робіт. Копію офіційного документа Ви можете отримати електронною поштою, надіславши запит на адресу: doc@proforientator.com.ua Якщо ж Ви не можете здійснити оплату без оригіналів документів, ми надсилаємо їх поштою на адресу Вашої організації. Але це можливо за умови, що до початку семінару оригінали повинні надійти до Вас. Якщо ж це неможливо, Ви можете пройти навчання за гарантійним листом (з можливістю здійснення оплати після семінару).

Як правильно оформити заявку на участь у семінарі, якщо їде два і більше представники від одної організації? На кожного представника оформлюється окрема заявка. При участі декількох осіб від однієї організації діють знижки.

Як можна пересвідчитися, що представник зарахований у групу? Після отримання нами анкети-заявки на участь у семінарі Вам обов’язково зателефонує наш спеціаліст. Тільки після підтвердження з боку наших працівників про зарахування Вас у групу можна бути впевненим, що анкета прийнята, і для Вас зарезервоване місце. Оскільки число учасників у групі обмежене, обов’язково дочекайтеся підтвердження Вашої участі.

Скільки осіб в одній групі? Число учасників залежить від програми семінару. Але переважно ми працюємо з невеликими групами, адже форма навчання передбачає тренінгові заняття та індивідуальний підхід до запиту кожного учасника. Групи набираються від 12 до 18 осіб.

Як можна оформити офіційний лист-запрошення? Для цього Вам необхідно зазначити ПІБ керівника й учасника програми й повну назву організації та надіслати даний запит електронною поштою на адресу: doc@proforientator.com.ua

Надішліть нам заявку на тестування і консультацію

Вартість послуги
Профессьянс (від 8 років) 500 грн.
Профнавігатор (10-14 років) 500 грн.
Профмайстер (13-16 років) 500 грн.
Профорієнтатор-UA (13-18 років) 500 грн.
Профконсультант (22-65 років) 520 грн.
Профкар'єра-UA (20-40 років) 540 грн.
Місто

За попереднім записом, в суботу та неділю теж працюємо.

Адреса нашого офісу: Україна, м. Київ, вул. Раїси Окіпної, 10, поверх 2, офіс 5.
Ми знаходимося в 5-7 хвилинах ходьби від метро Лівобережна. Є зручні місця для паркування автомобілів. Усім нашим клієнтам надаємо безкоштовний доступ до мережі Інтернет (WiFi).

Схема проїзду