Методичні та технічні питання з роботи тестової системи Maintest

(у цій системі працюють комплекси "Профорієнтатор", "Профконсультант", "Профкар’єра")

Перелік питань:

- які вимоги до комп’ютерів ставляться для проведення профорієнтаційного тестування під оболонкою Maintest?
- при запуску Maintest4 видається повідомлення: «Для роботи з програмою потрібно зазначити секретний код». Як його отримати?
- у нас у програмі активні лише демонстраційні версії тестів. Що робити?
- завершили тестування за програмою "Профорієнтатор"/"Профконсультант"/"Профкар’єра". Як обробити протоколи?

Які вимоги до комп’ютерів ставляться для проведення профорієнтаційного тестування під оболонкою Maintest? Комп’ютери повинні відповідати наступним вимогам:
- IBM PC Pentium 400 МГц;
- монітор SVGA, відеокарта з роздільною здатністю не менше 800 х 600px (рекомендується 1024х768);
- російськомовна операційна система сімейства MS Windows 95/98, ME, NT, 2000, XP;
- обов’язкова наявність працюючого роз’єму LPT або USB (залежно від типу електронного ключа захисту);
- для активації деяких функцій Maintest4 необхідний коректно установлений пакет Microsoft Office;
- для роботи з базами даних необхідна наявність BDE (постачається в комплекті з оболонкою й установлюється автоматично при запуску оболонки).

При запуску Maintest4 видається повідомлення: «Для роботи з програмою потрібно зазначити секретний код». Як його отримати? При реєстрації програми в дистанційному режимі необхідно провести "прив’язку" кожного комп’ютера (навіть якщо Ви налаштовуєте мережеву версію). Коди-відповіді Ви зможете автоматично отримати на "Закрытом разделе" в розділі "Привязка". Якщо Ви використовуєте демоверсію, введіть слово «DEMO». При роботе з автономною версією тесту такий запит ставитися не повинен. Для запуску необхідно, щоб електронний ключ був підключений до USB порту комп’ютера.

У нас у програмі активні лише демонстраційні версії тестів. Що робити? Імовірно, при запуску програми Ви увели в поле "Ответный код" слово «DEMO». Для реєстрації програми у звичному режимі необхідно видалити файл m4.bmp, що знаходиться за адресою: maintest4/ht/dat і зробити перезапуск тестової оболонки.

При виникненні додаткових питань див. інструкцію чи зв’яжіться з нами за тел: Київ, +38(050) 380 12 14, +38 (067) 233 32 10, e-mail: doc@proforientator.com.ua
Москва, (495) 504-3479, 642-2414 або e-mail: partner@teletesting.ru.

Завершили тестування за програмою "Профорієнтатор"/"Профконсультант"/"Профкар’єра". Як обробити протоколи? Слід розрізняти дистанційну та автономну версію тестів.
При використанні дистанційної версії:
Запустіть Maintest4 – результати – утримуючи клавішу shift, виділіть необхідні протоколи - у горизонтальному меню оберіть «обмен» – експорт у xml – збережіть протоколи в будь-якому зручному місці й під будь-яким іменем; головне, щоб розширення файлу з протоколами збереглося - xml.
Далі на Закритому розділі - «Обработка протоколов» - поле «Профориентатор» - через ОБЗОР прикріпити протоколи у форматі xml із папки ptk – кнопка «Обработать». Отримані протоколи тестування призначені для збереження й роздруку.
В автономному режимі обробка відбувається автоматично.

Надішліть нам заявку на тестування і консультацію

Вартість послуги
Профессьянс (від 8 років) 500 грн.
Профнавігатор (10-14 років) 500 грн.
Профмайстер (13-16 років) 500 грн.
Профорієнтатор-UA (13-18 років) 500 грн.
Профконсультант (22-65 років) 520 грн.
Профкар'єра-UA (20-40 років) 540 грн.
Місто

За попереднім записом, в суботу та неділю теж працюємо.

Адреса нашого офісу: Україна, м. Київ, вул. Раїси Окіпної, 10, поверх 2, офіс 5.
Ми знаходимося в 5-7 хвилинах ходьби від метро Лівобережна. Є зручні місця для паркування автомобілів. Усім нашим клієнтам надаємо безкоштовний доступ до мережі Інтернет (WiFi).

Схема проїзду