Методичні та технічні питання з роботи тестової системи Maintest
(у цій системі працюють комплекси "Профорієнтатор", "Профконсультант", "Профкар’єра")
Перелік питань:
- які вимоги до комп’ютерів ставляться для проведення профорієнтаційного тестування під оболонкою Maintest?
- при запуску Maintest4 видається повідомлення: «Для роботи з програмою потрібно зазначити секретний код». Як його отримати?
- у нас у програмі активні лише демонстраційні версії тестів. Що робити?
- завершили тестування за програмою "Профорієнтатор"/"Профконсультант"/"Профкар’єра". Як обробити протоколи?
Які вимоги до комп’ютерів ставляться для проведення профорієнтаційного тестування під оболонкою Maintest? Комп’ютери повинні відповідати наступним вимогам:
- IBM PC Pentium 400 МГц;
- монітор SVGA, відеокарта з роздільною здатністю не менше 800 х 600px (рекомендується 1024х768);
- російськомовна операційна система сімейства MS Windows 95/98, ME, NT, 2000, XP;
- обов’язкова наявність працюючого роз’єму LPT або USB (залежно від типу електронного ключа захисту);
- для активації деяких функцій Maintest4 необхідний коректно установлений пакет Microsoft Office;
- для роботи з базами даних необхідна наявність BDE (постачається в комплекті з оболонкою й установлюється автоматично при запуску оболонки).
При запуску Maintest4 видається повідомлення: «Для роботи з програмою потрібно зазначити секретний код». Як його отримати?
При реєстрації програми в дистанційному режимі необхідно провести "прив’язку" кожного комп’ютера (навіть якщо Ви налаштовуєте мережеву версію). Коди-відповіді Ви зможете автоматично отримати на "Закрытом разделе" в розділі "Привязка". Якщо Ви використовуєте демоверсію, введіть слово «DEMO». При роботе з автономною версією тесту такий запит ставитися не повинен. Для запуску необхідно, щоб електронний ключ був підключений до USB порту комп’ютера.
У нас у програмі активні лише демонстраційні версії тестів. Що робити?
Імовірно, при запуску програми Ви увели в поле "Ответный код" слово «DEMO». Для реєстрації програми у звичному режимі необхідно видалити файл m4.bmp, що знаходиться за адресою: maintest4/ht/dat і зробити перезапуск тестової оболонки.
При виникненні додаткових питань див. інструкцію чи зв’яжіться з нами за тел:
Київ, +38(050) 380 12 14, +38 (067) 233 32 10, e-mail: info@proforientator.com.ua
Завершили тестування за програмою "Профорієнтатор"/"Профконсультант"/"Профкар’єра". Як обробити протоколи?
Слід розрізняти дистанційну та автономну версію тестів.
При використанні дистанційної версії:
Запуск Maintest4 – результати – утримуючи клавішу shift, виділіть необхідні протоколи - у горизонтальному меню оберіть «обмен» – експорт у xml – збережіть протоколи в будь-якому зручному місці й під будь-яким іменем; головне, щоб розширення файлу з протоколами збереглося - xml.
Далі на Закритому розділі - «Обработка протоколов» - поле «Профориентатор» - через ОБЗОР прикріпити протоколи у форматі xml із папки ptk – кнопка «Обработать». Отримані протоколи тестування призначені для збереження й роздруку.
В автономному режимі обробка відбувається автоматично.
Надішліть нам заявку на тестування і консультацію
- Тел.: +380 44 232 32 14
- Моб.: +380 67 233 32 10
- Моб.: +380 50 380 12 14
- E-mail: info@proforientator.com.ua
- Skype: info@proforientator.com.ua