Послуга "Профессьянс" може допомогти:

  • глибше ознайомитись зі світом існуючих професій;
  • дізнатися, з яких чинників складається та чи інша професія й зрозуміти, що найбільш цікаво;
  • краще пізнати себе, визначити, які якості чи здібності потрібно розвивати для успішної професійної самореалізації в привабливій для учня галузі.

Як проводиться?

Профконсультування проводиться у творчій взаємодії учня й психолога.  Учень розкладає різнокольорові картки, як у пасьянсі. Звідси й назва методики - "профессьянс" (від слів "професія" і "пасьянс"). Школяр зможе скласти образ найбільш відповідної для нього професії та порівняти цей образ із характеристиками привабливих професій.

Тривалість: 1,5 години

Результат проходження методики "Профессьянс"

Звіт про варіанти професійної діяльності, що найбільш відповідають, та рекомендації з розвитку

Прізвище, ім’я учня(ці): 
Клас: закінчив 5 клас
Вік: 12 років
Дата консультації: 25.05.13
Консультант: Каплуненко Ярина Юріївна

РЕЗУЛЬТАТИ ПОПЕРЕДНЬОЇ БЕСІДИ

Уявлення про свою майбутню професію до консультації   Цікавиться комп'ютерами, конструюванням. 
Як варіант майбутньої сфери діяльності називає медицину: у сім'ї є лікарі.
Є кілька переваг.
Більш глибоко про світ професій ще не думав.
Складнощі при вивченні мов.
Поінформованість про світ професій  Мало знає про професії. Сприйняття професій швидше за зовнішніми ознаками, ніж за предметом праці.
Загальна готовність до вибору професії Думає про медицину.
Образ себе Гарна контактність, вдумливість.
Відповідальність у виконанні завдання, усвідомленість. Добре визначає свої переваги.
Самооцінка У нормі.
Яскраві особистісні риси Відповідальність, осмисленість дій, спроба пояснити вибір для себе.
Темп розумової діяльності Середній.
Ставлення до консультації Позитивне.

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ З МЕТОДИКОЮ

Першочергові
Предмети праці 
Художній образ - світ мистецтва, почуття.
Суспільно-гуманітарні, соціально-політичні системи.
Система ідей, наука.
Знакові системи. Хотів би не мати справу в майбутній професійній діяльності з дітьми, дорослими, деталями; сировиною, що підлягає обробці.
Першочергові
Цілі праці
Творити, винаходити, створювати нове.
Контролювати, оцінювати,
постійно працювати над собою, бути у формі; У майбутньої професії не хотів би мати справу з обслуговуванням чого-небудь або кого-небудь;
монтажем, складанням;
переміщенням, транспортуванням.
Першочергові
Засоби праці
Комп'ютери.
Творче мислення (здатність до нестандартних дій, до власного погляду на речі).
Ручні (прості прилади, пристрої, «золоті руки»). Вважає за краще не мати справи з автоматичними (що працюють за заданими програмами) і механічними (верстати, машини або інша техніка) засобами праці.
Першочергові
Умови праці
Побутовий мікроклімат (контора, офіс, відділ, кабінет).
Відносна самостійність (приймати рішення в межах поставлених завдань).
Вишукані відносини, престижні знайомства. Вважав би за краще не працювати в екстремальних умовах (на повітрі, на воді, під водою, у шахті, у космосі та на війні); у високооплачуваних професіях, пов'язаних з важкими роботами (нервовими та моральними зарплатами); в особливих умовах - цех, лабораторія, транспортний засіб і на відкритому повітрі.
Першочергові
Особливі умови праці
Підвищена відповідальність (матеріальна, моральна, за життя інших людей).
Чайові, подарунки (можливість додаткового заробітку).
Мінімальний ризик судимості (чесна професія).
«Ідеальна формула» професії: Предмети праці: суспільно-економічні. 
Соціально-політичні системи.
Цілі - творити, винаходити, створювати нове.
Засоби - голос, можливості організму.
Умови - відносна самостійність і вишукані відносини, престижні знайомства.
Особливі умови - підвищена відповідальність, чайові, подарунки; мінімальний ризик судимості
Можливі напрямки професійної діяльності та навчання: Медицина, хірургія, лікарська справа з можливістю подальшої адміністративної кар'єри.
Суспільно-гуманітарні професії: управління, політика; викладання, консультування.
Робота, пов'язана з конструюванням, складанням дрібних деталей
Рекомендації: Більше інформувати про наповнення і сутність медичних спеціальностей, розвивати широку обізнаність про світ професій.
Оскільки в діяльності він вважає за краще більше орієнтуватися на самого себе, на свої власні заняття, більше розвивати інтерес до пізнання, аналізу отриманої інформації, співставлення й порівняння даних.
У майбутньому буде корисно звернути увагу на розвиток комунікативних навичок, на наявність достатнього та якісного спілкування з однолітками.
Рекомендуються заняття і вправи з розвитку логіки й просторового мислення, конструювання, збирання з деталей моделей різноманітних технічних засобів. Це дуже добре розвиває дрібну моторику рук, увагу та зорову логіку.
Буде корисно звернути увагу на більш поглиблене вивчення біології, фізики, хімії.
Профорієнтація за психодіагностичним комплексом «Профорієнтатор» відповідно до вікових норм.

Для діток 5 - 7 років рання діагностика здібностей і визначення сфери інтересів

Зараз багато шкіл, ліцеїв, гімназій висувають досить високі вимоги до рівня підготовки першокласників. Дошкільнята повинні уміти рахувати, читати, мати необхідний словниковий запас тощо. Уже з раннього дитинства ми починаємо розвивати й навчати наших дітей. Для того щоб вони могли адаптуватися до навантажень шкільних програм і нового соціального середовища, у них також повинні бути сформовані навички спілкування з однолітками та дорослими, увага, пам’ять та мислення, емоційно-вольова сфера й навчальна мотивація.

Ми рекомендуємо здійснити ранню діагностику:

  • здібностей та інтересів вашої дитини;
  • сприйняття;
  • уваги (концентрація та стійкість);
  • психомоторної сфери;
  • пам’яті та мислення;
  • словникового запасу;
  • особливостей емоційної сфери.

Рекомендації професійного психолога-психодіагноста допоможуть уникнути таких труднощів, як неуспішність, порушення поведінки, труднощі в спілкуванні та ослаблення фізичного здоров’я.

Надішліть нам заявку на тестування і консультацію

Місто