Чи є навчання обов'язковим для здійснення співпраці?
Перелік питань:
- чи обов’язково бути психологом для участі в цьому семінарі?
- який документ видається після проходження семінару? - чи є навчання обов’язковим для здійснення співпраці?
- що дає іменний сертифікат?
- чи допомагаєте Ви з розміщенням у готелі на час семінару?
- як можна сплатити участь у семінарі-тренінгу? - коли Ви надаєте оригінали документів для бухгалтерії?
- як правильно оформити заявку на участь у семінарі, якщо їде два і більше представники від одної організації?
- як можна пересвідчитися, що представника зараховано до групи?
- скільки осіб в одній групі?
- як можна оформити офіційний лист-запрошення?
Чи обов’язково бути психологом для участі в цьому семінарі?
Ця умова ОБОВ’ЯЗКОВА для тих фахівців, котрі будуть консультувати клієнтів за результатами тестування. На дану програму ми приймаємо також учасників, що мають педагогічну освіту. Наявність кваліфікованого спеціаліста-профконсультанта – важлива умова в роботі Вашого Представництва. Проходження семінарів керівниками центрів дозволить більш поглиблено розбиратися в специфіці роботи Центру профорієнтації.
Який документ видається після проходження семінару?
Після навчання та складання підсумкової атестації учасник семінару отримує сертифікат.
Чи є навчання обов’язковим для здійснення співпраці?
У більшості випадків - так. Тільки після проходження навчання укладається договір між нашим Центром та Вашою організацією.
Що дає іменний сертифікат?
Після навчання за іншими програмами видається іменний сертифікат, що підтверджує участь спеціаліста в семінарі та отримання знань і навичок з конкретної тематики. Іменний сертифікат видається додатково, за бажанням учасника семінару. Він підтверджує участь представника організації в конкретному семінарі-тренінгу та отримання необхідних знань і вмінь.
Чи допомагаєте Ви з розміщенням у готелі на час семінару?
Ми надаємо допомогу в бронюванні номерів.
Як можна сплатити участь у семінарі-тренінгу?
При отриманні анкети-заявки на участь у семінарі виписується рахунок на оплату і Вам висилається його копія.
Оплата можлива:
- за безготівковим розрахунком шляхом перерахування коштів, Райфайзен Банк Аваль, на розрахунковий рахунок, до початку семінару;
- готівковими коштами на семінарі, у цьому випадку також потрібно оформлення гарантійного листа.
Коли Ви надаєте оригінали документів для бухгалтерії?
Звичайно, оригінали всіх документів, котрі Ви повинні надати в бухгалтерію, ми видаємо в перший день семінару. Ви отримуєте пакет бухгалтерських документів: оригінал рахунка, договір та акт виконаних робіт. Копію офіційного документа Ви можете отримати електронною поштою, надіславши запит на адресу: info@proforientator.com.ua
Якщо ж Ви не можете здійснити оплату без оригіналів документів, ми надсилаємо їх поштою на адресу Вашої організації. Але це можливо за умови, що до початку семінару оригінали повинні надійти до Вас. Якщо ж це неможливо, Ви можете пройти навчання за гарантійним листом (з можливістю здійснення оплати після семінару).
Як правильно оформити заявку на участь у семінарі, якщо їде два і більше представники від одної організації?
На кожного представника оформлюється окрема заявка. При участі декількох осіб від однієї організації діють знижки.
Як можна пересвідчитися, що представник зарахований у групу? Після отримання нами анкети-заявки на участь у семінарі Вам обов’язково зателефонує наш спеціаліст. Тільки після підтвердження з боку наших працівників про зарахування Вас у групу можна бути впевненим, що анкета прийнята, і для Вас зарезервоване місце. Оскільки число учасників у групі обмежене, обов’язково дочекайтеся підтвердження Вашої участі.
Скільки осіб в одній групі?
Число учасників залежить від програми семінару. Але переважно ми працюємо з невеликими групами, адже форма навчання передбачає тренінгові заняття та індивідуальний підхід до запиту кожного учасника. Групи набираються від 12 до 18 осіб.
Як можна оформити офіційний лист-запрошення?
Для цього Вам необхідно зазначити ПІБ керівника й учасника програми й повну назву організації та надіслати даний запит електронною поштою на адресу: doc@proforientator.com.ua
Надішліть нам заявку на тестування і консультацію
- Тел.: +380 44 232 32 14
- Моб.: +380 67 233 32 10
- Моб.: +380 50 380 12 14
- E-mail: info@proforientator.com.ua
- Skype: info@proforientator.com.ua