Наукова діяльність
-
2011 - 2013 рр. апробація та адаптація психодіагностичного комп’ютерного комплексу "Профорієнтатор - UA"
-
2013 - 2016 рр. апробація та адаптація психодіагностичного комп’ютерного комплексу "Профкар’єра - UA".
-
ГРИФ МОН УКРАЇНИ №14/12-Г-1848 від 17.12.2014 року Державного наукового закладу "Інститут інноваційних технологій і змісту освіти". Комп'ютерна програма "Комп'ютеризований профорієнтаційний комплекс тестування "Профорієнтатор-UA" "Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах".
-
ГРИФ МОН УКРАЇНИ №22.1/12-Г-930 від 02.10.2018 року Державного наукового закладу "Інститут модернізації змісту освіти". Комісія з психології та педагогіки "Схвалила використання в загальноосвітніх навчальних закладах" Рукопис "Методичний посібник користувача. Діагностика інтересів, інтелекту, особистості школярів 13 - 18 років" до комп'ютерної програми "Комп'ютеризований профорієнтаційний комплекс тестування" Профорієнтатор-UA".
-
Державній науковій установі "Інститут модернізації змісту освіти" передане невиключне право (невиключну ліцензію) на використання і розміщення Рукопису «Діагностика інтелекту, здібностей та особистісних якостей школярів 13 – 18 років" (надалі - Рукопис) до програми "Комп'ютеризований профорієнтаційний комплекс тестування "Профорієнтатор-UA" на сайті https://imzo.gov.ua/
-
У збірнику наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України вийшла стаття Каплуненко Я.Ю., Руденко (Ленг) Т.М. "ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА ДІАГНОСТИКА: АПРОБАЦІЯ ТА АДАПТАЦІЯ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО КОМПЛЕКСУ "ПРОФОРІЄНТАТОР-UA" / Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - додаток1 до Вип.36, Том V (65):Тематичний Випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського простору» . – К.: Гнозис, 2015.-618с.–С.187-205
-
У збірнику наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України вийшла стаття Каплуненко Я.Ю., Руденко (Ленг) Т.М.СУЧАСНІ МЕТОДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ: ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ "ПРОФОРІЄНТАТОР-UA" / Каплуненко Я.Ю. // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – К.: ДП "Інформаційно-аналітичне агентство", 2016. – Том. Х. – Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Вип. 28. – 484с. – С.186-208.
-
У Збірнику наукових праць Національної академії педагогічних наук України Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Лабораторія психології навчання імені І.О. Синиці, Київ – Оттава 2021, Висідалкою Н.Л., Руденко Т.М., Каплуненко Я.Ю. опубліковано дані щодо апробації̈ та адаптації в Україні психодіагностичної методики "Профкар’єра-UA".
-
Під науковим керівництвом Грись А.М., Шопши О.Л, Руденко Т.М.. виконана Дипломна робота за темою: Психологічні особливості ефективності вибору напрямку профільної підготовки старшокласників.
-
Під науковим керівництвом Грись А.М., Шопши О.Л., Костюковою Н.М. виконана Дипломна робота.
-
Під науковим керівництвом Грись А.М., Шопши О.Л., Зак А. виконана Курсова робота за темою: Соціально-психологічні фактори профорієнтаційної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі.
-
Під науковим керівництвом Висідалко Н.Л., Шевченко Т. виконана Дипломна робота за темою: Розвиток професійної мотивації студентів у освітньому процесі.
-
2020 року проведене дослідження прогностичної валідності Комп'ютерної програми "Комп'ютеризований профорієнтаційний комплекс тестування "Профорієнтатор-UA ". Отримані дані будуть опубліковані у відповідному науковому виданні.
ПСИХОДІАГНОСТИКА В КАР՚ЄРНОМУ КОНСУЛЬТУВАННІ: АПРОБАЦІЯ ТА АДАПТАЦІЯ КОМПЮ’ТЕРНОЇ ПРОГРАМИ «ПРОФКАР’ЄР А-UA»
У Збірнику наукових праць Національної академії педагогічних наук України Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України,Лабораторія психології навчання імені І.О. Синиці,Київ – Оттава 2021, публіковано дані щодо апробації̈ та адаптації в Україні психодіагностичної методики «Профкар’єра-UA». "ПСИХОДІАГНОСТИКА В КАР՚ЄРНОМУ КОНСУЛЬТУВАННІ: АПРОБАЦІЯ ТА АДАПТАЦІЯ КОМПЮ’ТЕРНОЇ ПРОГРАМИ «ПРОФКАР’ЄР А-UA» THE PSYCHODIAGNOSTIC APPROACH IN CAREER COUNSELING: APPROBATION AND ADAPTATION OF THE COMPUTER PROGRAM PROFСAREER-UA
ОПИТУВАННЯ УЧНІВ 2019
Тестування і консультування проводилось у 9 класі, а потім у 11 класі. Опитування проводилось у 11 класі.
СТАТИСТИКА РЕКОМЕНДОВАНИХ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ М. КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛ., 2019р.
Результати діагностики отримані за допомогою комп’ютерної програми «Комп’ютеризований комплекс тестування «ПРОФОРІЄНТАТОР-UA». На основі аналізу факторного профілю у звіті видається кругова діаграма, що містить рекомендовані досліджуваному профільні класи (профілі навчання).
ЛОНГІТЮДНЕ (МОНІТОРИНГОВЕ) ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГНОСТИЧНОЇ ВАЛІДНОСТІ МЕТОДИКИ "ПРОФОРІЄНТАТОР-UA", 2021 р.
Прогностична валідність - це ключовий показник практичної цінності методики для висування прогнозу. Нам потрібно було почекати декілька років, щоб вчорашні школярі, які пройшли тестування, стали студентами вишів. Дослідження буде проведене соціологічною агенцією "Vox Populi Agency".
РУКОПИС ДО ПРОГРАМИ "СХВАЛЕНО ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ", 25.09.2018р.
Рукопис до програми "Комп'ютеризованого профорієнтаційного комплексу тестування "Профорієнтатор-UA" (розробники: Руденко Т., Каплуненко Я, Вертинська О., Романцова Т.) "Схвалено для використання в закладах загальної середньої освіти ". Лист від 02.10.2018 № 22.1 / 12 -Г-930 Державної наукової установи "Інститут модернізації змісту освіти", протокол № 2 від 25.09.2018.
31 січня 2019 року в наш комплекс тестування «Профкар’єра-UA» ми додали нові профілі
Професії, пов'язані з педагогікою і психологією, цікаві та важкі. Вони будуть набирати все більшої популярності і стануть одними з головних інструментів у формуванні дітей, дорослих, професіоналів в різних галузях, суспільства. Кар'єра в педагогіці і психології - це шлях не до посад, а постійне зростання професійної майстерності, накопичення нових знань, які використовуються в практиці.
Експертний висновок за результатами дослідження відповідності профільних напрямків загальноосвітньої підготовки індивідуально-психологічним характеристикам учнів
Приклад узагальнених результатів комплексного профорієнтаційного дослідження учнів 8-х класів. Мета: визначення відповідності профільних напрямків загальноосвітньої підготовки індивідуально-психологічним характеристикам учнів.
ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СПІВРОБІТНИКІВ ЛАБОРАТОРІЇ ПСИХОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНСТИТУТУ ІМЕНІ Г.С. КОСТЮКА НАПН УКРАЇНИ
Співробітництво у сфері навчально-методичної, психолого-педагогічної, науково-експериментальної, організаційної та іншої діяльності щодо використання результатів наукових досліджень у практиці.
Профорієнтаційна діагностика: апробація та адаптація психодіагностичного комп’ютерного комплексу «Профорієнтатор-UA»
У збірнику наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Том Х, Випуск 28, 2016 р. вийшла стаття Каплуненко Я.Ю., Ленг Т.М., Профорієнтаційна діагностика: апробація та адаптація психодіагностичного комп’ютерного комплексу «Профорієнтатор-UA».
Свідоцтво про реєстрацію авторського права № 68117 на твір "Комп'ютерна програма "Профкар'єра-UA"
05.10.2016 р. отримано Свідоцтво про реєстрацію авторського права № 68117 на твір "Комп'ютерна програма "Профкар'єра-UA". Автори: Шмельов Олександр Георгійович, Серебряков Олексій Георгійович, Алтухов Віталій Владиславович, Орлова Євгенія Олексіївна, Руденко Тетяна Миколаївна.
«Комп’ютеризований комплекс тестування «Профорієнтатор-UA» «Схвалений до використання у загальноосвітніх навчальних закладах» МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Комп’ютерна програма «Комп’ютеризований комплекс тестування «Профорієнтатор-UA» «Схвалений до використання у загальноосвітніх навчальних закладах (Протокол № 4 від 02 жовтня 2013 р.) МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ.
Свідоцтво про реєстрацію авторського права № 47521 на твір Комп'ютерна програма "Коп'ютерізованій профорієнтаційній комплекс тестування "ПРОФОРІЄНТАТОР-UA"
29.01.2013 р отримано. Свідоцтво про реєстрацію авторського права № 47521 на твір Комп'ютерна програма "Коп'ютерізованій профорієнтаційній комплекс тестування" ПРОФОРІЄНТАТОР-UA ". Автори: Алтухов Віталій Владиславович, Кувшинова Олеся Леонідівна, Ленг Тетяна Миколаївна, Серебряков Олексій Георгійович, Шмельов Олександр Георгійович.
Висновки про тест "Профрієнтатор-UA" наукової групи ЦТР "Гуманітарні технології"
Комплекс "профорієнтатор-UA" розроблений для вирішення саме профорієнтаційних завдань, тому дані тесту: - не можна використовувати в психотерапевтичних консультаціях; - не можна використовувати для прийняття рішень про зарахування / не зарахуванння абітурієнтів; - не можна використовувати для профорієнтації груп осіб, молодше або старше рекомендованого віку; - не можна використовувати в інших випадках оцінки, крім як профорієнтаційних обстежень. Використання тесту повинно супроводжуватися обов'язковою консультацією за його результатами з метою докладного розгляду підсумків тестування в контексті індивідуальної ситуації клієнта і підготовки рекомендацій щодо розвитку школяра.
Історія створення тесту "Профорієнтатор"
Протягом багатьох років Центр тестування й розвитку «Гуманітарні технології» використовує в практиці профорієнтаційної роботи (діагностики й наступного консультування) методику «Профорієнтатор» - комп’ютерний діагностичний комплекс.
АНОТАЦІЯ ДО АДАПТОВАНОЇ ВЕРСІЇ ТЕСТУ "ПРОФОРІЄНТАТОР - UA"
Методика "Профорієнтатор-UA" розроблена в 2012 році і являє собою перекладену українською мовою і апробовану версію методики "Профорієнтатор -4.3".Розрахунок норм, що використовуються в даній версії методики, проведено на вибірці понад 600 випробовуваних. Розробники обох версій методики "Профорієнтатор - UA" - В.В. Алтухов, О.Л. Кувшинова, Т.М. Ленг. Розробники первісної методики "Профорієнтатор" - А.Г.Шмельов, О.І.Рихлевська, О.М.Кононов.
Витяг з протоколу № 4 Засідання науково-методичної комісії з інформатизації Закладів освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України
СТРУКТУРА ТЕСТУ "ПРОФОРІЄНТАТОР-UA"
Призначення і застосування, cтруктура тестового комплексу.
Анотація до методики "Профкар’єра-UA"
Тест може використовуватися для профорієнтаційних і профконсалтингових заходів. Основне спрямування тесту - консультація людини з метою знаходження її місця на ринку праці (відповідна сфера діяльності, шукані позиції/посади, бажані для роботи компанії та організації, типи кар’єри). Основна цільова аудиторія застосування методики - студенти та випускники вишів, молоді спеціалісти й дорослі люди, зацікавлені в подальшому професійному та кар’єрному розвитку.
Історія створення блоків методики «Профкар’єра»
Методика зібрана з 5-ти блоків в 2006 році. У 2007 році була випущена друга версія даного тесту і були перераховані тестові норми вже на підставі тестування близько 1400 осіб на базі комплексної батареї.
Надішліть нам заявку на тестування і консультацію
- Тел.: +380 44 232 32 14
- Моб.: +380 67 233 32 10
- Моб.: +380 50 380 12 14
- E-mail: info@proforientator.com.ua
- Skype: info@proforientator.com.ua